Gaurkoan,
Matematikan erabili dugun programa baten inguruan hitz egingo dizuet, Scratch
programaren inguruan hain zuzen.
Scratch,
programazioan oinarritzen den programa da. Honek,
hasieran, nahiko zaila dela pentsatzera eraman zaitzake, hala ere, behin
erabiliz, erabiltzeko erraza dela konturatzen zara. Izan ere, herraminta hau, 8
urtetik gorakoentzat dago pentsatuta.
Esan bezala, Scratch
programa, programazioan oinarritzen den herraminta da. Herraminta honek, dituen
limitazioen barruan, nahi dena sortzeko aukera ematen du (aurkezpenak, bideojokoa,
ipuina, film txiki bat…). Hauek sortzeko, erabiltzaileak, pertsonaiak,
eszenatokiak… aukeratuko ditu, bakoitzari funtzio ezberdin bat programatuko
diolarik.
Honen bitartez,
ikasleek, programazioa zertan datzan ikasiko dute, etorkizuneko hainbat
lanpostuetarako beharrezkoa izango delarik. Programazioa lantzeaz gain,
ikasleek, sormena, taldelana, ikuspuntu espaziala… landuko dute.
Nik, iada, frogatu dut herraminta hau nola dabilen, eta hasieran zaila
iruditu zitzaidan arren, nahiko ulergarria eta erabiltzeko erraza dela ikusi
dut. Hemen utziko dizuet Scratchen bitartez egindako lanetako bat: https://scratch.mit.edu/projects/133238161/
No hay comentarios:
Publicar un comentario